luni, 27 martie 2017

Coșul cu bunătăți pentru paște

O Doamne! Nu am mai intrat pe blog de la crăciun și, iată că se apropie paștele...nu e bine! Așa că mi-am făcut un program de scris pe blog săptămânal, dacă nu mă țin de el puteți să mă trageți și voi de mânecă... altfel nu are cine :).


Am început recent o colaborare delicioasă, cu Bake My Day, un cofetar talentat si pasionat care face tot felul de bunătăți. Și ne-am gândit, ce poti sa-ți dorești mai mult de la un cadou, decât dulciuri și flori. Așa că, de 1 martie am scos pe piață un model de cutie cu flori și macarons. Au avut succes și ne-am gândit la o colecție și pentru paște, cu mai multe dulciuri specifice acestei sărbători: cozonac, pască, ou de ciocolată și multe alte bunătăți pe care vă las să le descoperiți în pozele de mai jos.

Enjoy and Happy Easter!!



Cozonac

Desertul tradiţional cu miez pufos şi cremă cu nuci şi cacao îşi păstrează gustul autentic prin ingredintele naturale folosite, modul de preparare, aluatul dospit clasic şi coacerea în forme din lemn natural.




Pasca

Realizata artizanal, din ingrediente 100% naturale, cu o compoziţie bogată în brânză proaspătă şi smântână cu un conţinut consistent de grăsime (28%) care îi potenţează firesc gustul, alături de aroma proaspătă a cojilor rase de lămâie şi portocală, pasca rămâne un dulce în amintire.





Biscuiti vanilie si cacao
Fragede si vanilate, sau cu o aroma intense de cacao, acestea isi pastreaza gustul intens al untului si aromele intense. Le poţi servi oricând, la un ceai, un cappuccino sau o ciocolată caldă.


Ou de ciocolata
Realizat cu multa rabdare, acest ou de Paste este unul special datorita gustului pe care il are ciocolata. Aceasta este obtinuta din boabe de cacao din Madagascar si America Centrala si de Sud, cu o aroma de fructe si mirodenii, cu gust intens si usor acid. Decorul oului este realizat din ciocolata alba ce are un intens gust de lapte si vanilie.




Saratele

Nu sunt doar niste simple saratele ci unele care sigur iti aduc aminte de un gust al copilariei. La baza acestora sta o retata veche , usor imbunatatita. Contin o cantitate mare de branza de capra sarata la care am adaugat branza  cu mucegai albastru , pentru o aroma si mai intensa.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu